Oficiální stránky města
Dobrý den, rád bych znal odpověď od města Hulín, kdy konečně zahájí tolik let slibovanou rekonstrukci sídlišť Družba v Hulíně. Vím, že sídliště Družba je jedním z nejmladších sídlišť města, tak, jak mi již na podobnou otázku bylo odpovězeno v minulých letech, avšak je až zarážející, že největší sídliště v obci má nejméně parkovacích míst. Višňovce už byly rekonstruovány tolikrát, že je to jen neustálé staveniště, na Sadové udělali tolik parkovacích míst, že by se mohlo stát jen zázrakem, aby tam nebylo kde zaparkovat, ale na Družbě se jen slibuje… K napsání tohoto dotazu mne nejvíce vyburcovalo, když jsem si všiml, že každé ráno ještě obchází sídliště městská policie, která rozdává pokuty vozům parkujícím mimo parkoviště… Doporučoval bych všem radním parkovat na tomto sídlišti aby si uvědomili problematiku, se kterou se řada majitelů vozů bydlících na tomto sídlišti každodenně potýká… Kde je ta několik let slibovaná rekonstrukce sídliště? Na co obyvatelé vyplňovali a nosili na úřad dotazníky týkající se této rekonstrukce? Nebylo by možné na sídlišti zpevnit alespoň část travnatých ploch a vyhlásit je za parkoviště aby lidé nemuseli sponzorovat městskou policii? Je opravdu až ostudné, že na Sadové momentálně připadá NĚKOLIK parkovacích míst na JEDNU rodinu kdež to na Družbě JEDNO parkovací místo na NĚKOLIK rodin… a k tomu tyto obyvatele ještě pokutuje policie…
Autor: tomikin@seznam.cz
Počet příspěvků: 34
Téma bylo přidáno: 30. března 2012
Hulín nemá městskou policii, jen pro upřesnění ;)
Ota · 30. března 2012
Dokonce jsem i slyšela, že na lampách na Družbě jsou umístěny kamery aby policie nemusela sídliště obcházet, aby hned věděli kdo kde parkuje.
Lenka · 31. března 2012
Dobrý den. Na podobný příspěvek jsem zde už jednou reagoval. Osobně se s tímto problémem potýkám každý den, protože na Družbě bydlím a také parkuji. Myslím, že docela otravným způsobem připomínám tuto situaci panu starostovi a ostatním členům rady. Je třeba říct, že v je velmi pozitivní, že za současného stavu městského rozpočtu a velmi omezených financí na investice, se vůbec nějaké revitalizace realizují. Právě proto, že Družba je největším sídlištěm a tím pádem bude třeba nevíce peněz na jeho revitalizaci byla plánována až jako poslední ze síldišť. Zdůrazňuji “sídlišť, protože Hulín má spoustu jiných lokalit vyžadujících rekonstrukci a ty jsou v mnohem horším stavu. Nejzásadnějším problémem brzdícím revitalizaci Družby je vypořádání majetkových práv k areálu UNITEX. Součástí těchto sporů je i bývalá železniční vlečka, jejímž vlastnictvím je podmíněna možnost ralizování projektu revitalizace. Na tomto problému se usilovně pracuje a je to priorita celého zastupitelstva. Je to extrémně složitá kauza a bohužel zatím nejsme příliš úspěšní. Činnost policie, která trestá porušení dopravních předpisů, není zaměřena na získávání peněz. Sám jsem několikrát parkoval, kde jsem neměl. Až nedávno jsem si uvědomil, k čemu slouží ty značky. Zákazy vjezdu mají za úkol udržet přístupnost všech domů pro hasiče a záchranáře. Uvědomil jsem si, že když bude některý z mých sousedů umírat, nebo bude hořet jeho byt, těžko vstanu, abych si přeparkoval. Otázka zní, jestli je na zodpovědnosti zastupitelstva nebo rady, jak se chováme k sobě navzájem?
Radek Navrátil · 2. dubna 2012
Teda pane Navrátile, klobouk dolů. Kéž by bylo více takových rozumných lidí. Myšleno i obecně. Nejenom co se týká tohoto problému. Jinak na Družbě nebydlím a v zastupitelstvu také nejsem, tak mě tato problematika příliš netíží. Ale určitě kdyby byly peníze, tak nevidím důvod s otálením revitalizace.
Petra · 2. dubna 2012
Dobrý večer, pane Navrátile, napsal jste to velmi dobře, ale jelikož se tu několikrát stalo, že díky autům, které stojí v silnici nebo i klidně na žluté čáře či před panelákem, opravdu sanitky neměli tu možnost se dostat ke vchodu a pomoc lidem, kteří v tu chvíli ji potřebovali…Tím pádem vzniká otázka, kde Ti lidé mají parkovat, když tu není pořádně kde…Chci tím jen říct, že parkovací místa u hřbitova (kde jsou garáže) tam je plno taky, na Družbách taky plno a nikomu se nechce nechat jen tak auto, ať je staré či nové jen tak u garáží vedle starého Cukrovaru. Málo kdo má garáž, aby si mohl dovolit tam auto dát, když tedy nejde uspěchat rekonstrukce, dobrá, tak reaguji na toto téma, ať se jen udělají na travnatých plochách nějaké parkoviště, např jaké již tu sou v kolmém stání. Ať se na toto zastupitelstvo zamyslí, když už tedy nejde nic jiného. Prozatím to je ta nejdůležitější věc, která je na Družbě 1 (starší část) potřeba. Když se člověk podívá z okna, vypadá to strašně, když auta si v klidu stojí na trávníku, protože není kde parkovat. Odpoledne člověk když dojede z práce, nemá kam auto dát už po 15 hodině. Děkuji za odpověď.
Monika · 2. dubna 2012
Dobrý den, Moniko. Téma je to opravdu nevděčné. Když řeknu, že nejsou peníze, okamžitě dostanu otázku, jak je možné , že na jiná sídliště byly. Když řeknu, že nějaké peníze byly, ale Družba byla zablokována jednáním o Unitexu, které vypadalo docela nadějně, dotanu otázku proč jsme neudělali aspoň parkoviště na zelených plochách. Včera jsem opět mluvil se starostou a místostarostou a shodli jsme se na tom, že v příštím rozpočtu musíme jednu etapu na Družbě zohlednit. Do hry vstupuje i zastropování dotací a není to tak jednoduché, jak se nejspíš pro pohledu z okna paneláku zdá. Tím nechci nikoho urazit, jen nabádám k trochu širšímu pohledu na problematiku investic v zadluženém městě. Přestože má naše republika velký problém s čerpáním dotací, Hulín je doslova dravcem v tom, jak dokáže dotace čerpat a využívat je pro zlepšení života občanů. Při posuzování investic, které svým rozsahem konkurují revitalizaci Družby, jsme dali jednoznačně přednost budování vodovodu v Záhlinicích a Chrášťanech, které k Hulínu také patří. Nakonec možná můžeme být rádi, že jsme na takové úrovni, že lidem vadí, že nemají kde parkovat. V porovnání s taháním vody ze studně je to docela malichernost. Jako obyvatel Družby cítím tento problém jako palčivý, ale jako zastupitel města musím mít trochu širší rozhled. Rekonstrukce Družby bude potřebovat zdroje ve výši až 20% rozpočtu města, který je určen na provoz školy, školek, jeslí, údržbu městských budov, zeleně, úklid města a provoz dalších příspěvkových organizací. Ve finále se dostaneme stejně do kleští, ze kterých vyjdeme jako neschopní a nenávidění. Setkáváme se s názory typu: “Udělejte tu velké parkoviště, ale ne před naším barákem”. Musíme vybudovat jak parkoviště, tak dětská hřiště a málokdy se najde někdo, kdo řekne to je dobře, že mám kde zaparkovat a zárověn si moje děti, mají kde hrát. Polovině lidí bude vadit hluk a zápach startujících aut a té druhé hluk, který dělají děti kopající do míčů. Omlouvám se za trochu frustrovaný přístup a rád bych vás vyzval, aby tato diskuze nebyla až tak o tom, proč ti hloupí zasupitelé, co zdědili dluhy řádech desítek milionů, neutratí víc peněz zrovna před naším domem, ale posunula se k debatě o tom, jestli jsme nebo nejsme ochotni tolerovat hrající si děti a startující auta. Věřte, že by nám taková diskuze jako zastupitelům rozhodně ulehčila rozhodování a zároveň urychlila plánování této nemalé investice.
Radek Navrátil · 3. dubna 2012
Dobrý večer, to vše dobře chápu a rozumím Vám, ale nepochopím, když nejsou peníze na důležité rekonstrukce, že se v rozpočtu najdou peníze (nemalé) na vybudování muzea neznámého rodáka, kterého nikdo neznal ani nikdy neslyšel (jenom co jsme se s lidma o tom tady v Hulíně bavili). Neberte to prosím vážně a nechci, aby jste se za to urazil, berte to spíše sportovně, děkuji. Vím, že tohle je věčné téma a hádky kolem, jen se ptám, jestli je aspoň nějaká šance, jelikož několik let se říká “že příští rok”
Co se týče dětí, to chápu, každý chce mít své dítě na očích, aby rodiče věděli kde jsou. Na druhou stranu musím podotknout, že “děti kopající do míčů” by si taky měly uvědomit, že není to prdel kopat fotbalovým míčem do aut a čekat až auto začne houkat či bude někde nějaká díra v autě, a sedícím rodičům bych za to nejraději vyfackovala, že se na své ratolesti v klidu dívají aniž by řekli půl slova, to samé je i s pejskařema, když jim vezmeme kus zelené plochy, nemají kde venčit své miláčky, aniž by po nich uklidily jejich dárečky. Proto by bylo fajn najít takové místo, kde to nebude lákat děcka, aby si kopaly míčem do aut, pejskařům vzít jejich milovaná místa a bude na dobrém místě jak hřiště tak i parkoviště, ale kde to správné místo najít na Družbě, toť otázka. Takže chápu, jen se prostě ptáme, pač vidím jak se lidé dohadují o jedno místo, pak ráno naštvaně sledují cedulky za stěrači a nadávají na městskou policii, že jim dala pokuty…Můžu mít ještě jednu otázku? Dnešním rokem na jaře měla být hotová studie revitalizace sídliště Družba, bude potom někde např: na městské nástěnce k nahlédnutí? Děkuji a přeji pěkný a příjemný večer
Monika · 3. dubna 2012
Jen pro upřesnění, Hulín nemá městskou, ale státní Policii a to je jako černá a bílá ;)
A ohledně muzea… To je právě o těch dotacích, o kterých psal pan Navrátil. Město dostane dotace od EU, MZ, které může použít jen na určitý druh stavby. Takže budme rádi, že budeme mít opravenou i nějakou památku – i když uznávám, že méně zajímavou. Jinak nevím, se kterými lidmi v Hulíně jste se o neznámém člověku bavila, ale on Skopalík nebyl zas až tak neznámý. Jak pojedete kolem , mj. velmi pěkně opraveného,muzea na kole, přečtěte si na pamětní desce, kdo to ten neznámý byl. Když budete mít chut, můžete si ho i vygooglit. To abyste byla v obraze ;)
Pěkný večer
Ota · 3. dubna 2012
Dobrý den, pan Ota má pravdu minimálně v tom, že dotace jsou mnohdy účelové a jen na muzeu se podílí dotace pokud vím minimálně ze tří programů. Co se týče plánu na revitalizaci, studie už existuje( zvažoval jsem jestli tuto informaci zveřejnit), respektive první návrh. Je to citlivá otázka z důvodů, které jsem popsal dříve a bude těžké najít ideální variantu, jak by sídliště mělo vypadat. Proto jsem vyzval k debatě o tom, co by občané byli ochotni překousnout a co by si přáli. Víme, že se budou ozývat jen ti, kterým bude něco vadit a tak bychom nakonec nechtěli dojít ke kompromisnímu řešení, které sice nebude většině lidí vadit, ale ovlivněno ústupky bude v globále špatné. Je tedy třeba dobře zvážit, jestli otevřít doslova veřejnou debatu ve fázi, kdy nemáme ani vyřešené majetkové záležitosti. Možná by to mohlo populisticky uklidnit občany, kteří by tak nabyli dojmu, že se v této otázce konečně něco děje, ale pro reálné rozhodování bychom dle mého názoru měli vytvořit maximálně 2 varianty, které zveřejníme. Četl jsem tu o dotazníku a vím, jak mizivá byla účast obyvatel Družby v této anketě, takže si nedělám naděje o konstruktivní debatě na toto téma. Dva lidé z tisíce se budou s námi bavit dopředu a 500 z tisíce si bude stěžovat, nadávat a budou velmi chytří, až to proběhne. Toto je to, co mě na Hulínu mrzí a možná tato příležitost by mohla zástupce města a občany naučit spolu lépe komunikovat. Vzhledem k tomu, že reálně začne revitalizace až v příštím roce, máme čas domluvit se, jak by měla vypadat,pokud spolu dokážeme mluvit…
Radek Navrátil · 4. dubna 2012
A co říkáte na rekonstrukci náměstí? Také jsme se měli vyjadřovat, jak si to představujeme i tím to skončilo. Není peněz, a dělá někdo něco pro to, aby byly? A parkování na náměstí, parkuje se všude a podívejte se,jak vypadá trávník před lékárnou. A policajti nic!!!!
Věra · 5. dubna 2012
Paní Věro. Pokusím se Vám odpovědět, aniž bych vás urazil, ale z podobných dotazů je mi opravdu smutno. Situaci kolem peněz jsem vysvětlil myslím dostatečně v reakcích předtím. Otázka jestli někdo něco dělá proto, aby byly je opravdu nezasvěcená a musím říct i velmi hloupá. Příjmy města jsou závislé převším na penězích od státu a kraje. Naše vláda dělá všechno proto, aby byly. Jestli se k nám dostanou si netroufám říci, ale milé Vám to rozhodně není. Takže zajeďte na finanční úřad, řekněte, že chcete platit 50% daň z příjmu a postarejte se, aby byly. My, jakožto samospráva, bychom možná mohli zrušit školu a udělat v ní hernu, abychom si postavili nové náměstí, ale za sebe můžu s čistým svědomím říct, že to neudělám. S podnikatelskými aktivitami města máme opravdu špatné zkušenosti a neočekávám, že by se do toho někdo znovu pouštěl. Možná byste mohla místo podobných výkřiků na internetu, schovaná za křestním jménem, přijít na včerejší VEŘEJNÉ zasedání zastupitelstva, kde náčelník obvodního oddělení přednášel zprávu o bezpečnostní situaci v Hulíně. Jednak byste byla lépe informovaná a zároveň jste se mohla zeptat na věci, které Vás trápí.
Radek Navrátil · 6. dubna 2012
Pane Narátil, odpověděla jsem Vám na Váš příspěvek, ale z nějakých důvodů se nezobrazil. Chtěla jsem jen říci,že jste mi vlastně nic neodpověděl a že by jste se měl naučit komunikovat s námi obyčejnými lidmi. Sice mám předoškolské vzdělání, ale i tak. Na zasedání města se zeptám na konkrétní otázku a oklikou mi zase nedostane konkrétní odpovědi. A přijďte se podívat na náměstí, obchody se zavírají, zdechl pes, kolem lékárny i před je zákaz stání a stojí tam tolik aut,že tam kočárkem ani nepřejedu. Jestli mi chcete odpověď tak polopatě abych tomu rozumněla a ostartní lidé také a hlavně konkrétně.
Na Družbě jsem bydlela blízko Vás a když Vás potkám ani nepozdravíte a to je také vizitka,že?????
Věra · 6. dubna 2012
Já myslím, že pan Navrátil odpověděl celkem dobře. Rozumný člověk si z toho udělá závěr – nejsou peníze, nic nebude.
Co se náměstí týče… Vy si opravdu myslíte, že jeho rekonstrukce by měla nějaký zásadní vliv na obsazenost obchodů? To si myslím, že ani ne. Není rozhodující, jestli je náměstí staré nebo nové. Jde o to, že je pro většinu lidí pohodlnější jet autem do většího města do hypermarketů, než aby šli pěšky do města a tam si koupili třeba boty, oblečení, televizi, kvalitní zeleninu. Jasně, napíšete, že není kam, že v Hulíně není takový obchod. Ano není, ale byl. Nakupující přestali tyto obchody navštěvovat s vidinou levného zboží v hypermarketech. Toto zboží je třeba o něco levnější, ale už nekoupíte jenom to, co potřebujete, o kvalitě ani nemluvě. V Hulíně zůstanou jen prázdné obchody k pronájmu, případně k prodeji, ty se neprodají, protože se v Hulíně nic neudrží a nebo z nich budou hospody, protože do hospody/herny lidi budou chodit pořád.
Nevím, co Vás zaráží na parkování na náměstí! Proč je na Družbě tolik aut? Družba vznikla, stejně jako současná podoba náměstí, v době kdy měla auto jen velmi bohatá rodina (mj. jen ta jezdila za nákupy do větších měst…). Teď má auto (kdyby jedno) každá rodina – i ta, která bydlí na náměstí a nemá na auto parkovací stání na svém pozemku. Když se k tomuto stavu přidají návštěvníci hospod, hern a barů, spořitelny a pár obchodů, které ještě jsou, je z toho to, co popisujete. Kdyby se půlka náměstí vydláždila, budete nadávat, že to hulínské náměstí teda vypadá, není tam ani trochu zeleně. Je to stejný problém, jako na Družbě – jednomu vadí to, druhému ono. Mě třeba situace na Dužbě ani na náměstí nijak nevadí. Kdyby každý Hulíňák nemusel jet na poštu autem, jak by nám bylo – ještě, že pošta je už přestěhovaná (i když s tímto moc nesouhlasím, náměstí se pomalu přesunuje a tak nebude ani potřeba to současné modernizovat, může se udělat zrovna nové u Alberta).
Ota · 7. dubna 2012
Dobrý den,paní Věru zaráží asi to,že se parkuje na zákazech zastavení,na chodnících a na trávě.Nevím.
mroz · 8. dubna 2012
Lidé chtějí přivézt své nákupy, zaparkovat co nejblíže ke vchodu svého domu a jít si do svého bytu spokojeně bydlet. Ti, co mají děti, chtějí, aby si jejich děti měly kde hrát. Ti, co parkují na veřejných parkovištích chtějí, aby jejich auto bylo chráněno proti všemu, co ho ohrožuje. Zdá se mi sobecké, že zakoupením bytu na sídlišti končí osobní starost některých o to, jak budu žít dál. Očekávají, že o jejich spokojený život se postará město. Je to postkomunistické chápání. Takže – rozhodnu-li se žít na sídlišti,parkovat před domem a pouštět děti volně ven, musím si uvědomovat rizika, která z tohoto mého rozhodnutí plynou. Nebudu je vypisovat. Dám jen radu – kupte si garáž ( dá se na ni našetřit ), děti voďte do kroužků ( máme tady SVČ a další možnosti )a nebo – pořiďte si rodinný domek. Tam máte svůj dvorek, svůj vjezd atd. Že je pro vás domek drahý ? Šetřete. A nebo – nestěžujte si. Pan Navrátil opakovaně vysvětlil, co město dělá pro to, aby mohlo být revitalizováno sídliště a vysvětlil i jiné věci. Přesto je zřejmé, že to někteří nechcete vidět. Ještě jedna rada, zajeďte se podívat do jiného města, jak tam lidé parkují,možná pak budete rádi, že bydlíte v Hulíně.
úřednice · 23. dubna 2012
Dobrý den úřednice, takže státní zaměstnanec…
Pokud jste paní či slečno státním zaměstnancem, není se o čem bavit, tam peníze těčou pořád, takovou práci bych brala taky, pokud jste jen zaměstnaná a máte přezdívku, omlouvám se…Ale taky si musíte uvědomit jednu věc a to tu, že ne každý v dnešní době má práci, pokud ji máte, můžete patřit mezi ty, co se mají dobře, takže ze dvou platů se měsíčně dobře žije. Dle Vaší odpovědi usuzuji, že jste zaměstnaná a máte práci obá v rodině, takže se to dobře “kecá”…až ji mít nebudete, tak takové hlouposti by jste nikdy nenapsala, protože by jste sama viděla, že se z jednoho platu, s hypotékou na byt a s malými dětmi se nedá ušetřit ani halíř ( když člověk žije z hubu do huby) natož tak milostivá “našetřit si na barák či garáž” !!! Opravdu mě překvapuje, jak někdo může takhle na to reagovat. Skoro až sobecky! Bavíme se tu jen o té diskuzi a vy lidi hned pálkujete…A do Pana Navrátila se nikdo nepouští, my víme, že se snaží, a taky to oceňujeme, ale když ono na sídlišti Sadová je více lidí z Radnice (což každý ví a mluví se o tom), tak se myje ruka s rukou, zatímco pan Navrátil je tady na Družbě na to sám…
P.S. Byla jsem v jiném městě, pocházím z jiného města a vidím, že to jde fungovat. Dle Vašich slov, když se chce, všechno jde! Jen tady ne!
Monika · 2. května 2012
Dobrý den:
Reaguji na názor paní “úřednice”…
Máte pravdu, že v jiných městech na sídlištích je také velký problém s parkováním, jelikož stále přibývá lidí vlastnících vozidlo. Avšak podívejte se na fóra těchto měst, kde se řeší ten samý problém. Lidé se ozývají a tím se snaží alespoň nějak tuto situaci řešit…a když vidíte, jaká je situace na dalších sídlištích, na jejichž rekonstrukci peníze byly…to víte že každý potom tak trošku závidí a říká “když to na jiném sídlišti šlo, proč ne na našem…”
A jinak, jde vidět že jste asi nikdy garáž nekupovala, tudíž ani nevíte, že o garáže je poměrně veliký zájem a jsou dosti nedostatkovým zbožím…
Dobrá, na Váš popud souhlasím tedy ne s vybudováním parkovacích ploch ale s vybudováním garáží, které bychom si klidně potom od města odkoupily :-)
Ale jinak, děkuji za příspěvek, každý bod a zájem se počítá :-)
Tomáš · 2. května 2012
Dovolím si reagovat na poslední příspěvky. Diskuzi jsem na chvíli opustil po tom, kdy místo argumentů začaly padat narážky na to, že nezdravím lidi, které neznám a přitom oni vyrostli kousek ode mě. Snad bych měl podat krátký návod. Pokud znáte vy mě, zkuste třeba pozdravit první a já vám určitě odpovím. Jako člověka se silným sociálním cítěním, mě mrzí tíživá situace, ve které se další přispívající ocitla. Nemyslím si ale, že stát by měl těmto lidem jen tak dávat peníze, ale naučit je, jak s penězi zacházet, jak je vydělat a co je nejtěžší, poskytnout jim pro to podmínky. Tyto možnosti, jak si vydělat jsou otázkou, která daleko převyšuje problémy místního charakteru a proto sem tato diskuze asi nepatří. Ale PROBOHA paní: Vy nemáte práci, máte malé děti, hypotéku a to, co vás trápí je parkování na Družbě? Tomu nerozumím. Aspoň že máte auto. Co se týče garáží, jsem moc rád za příspěvek Tomáše. Tomu říkám konstruktivní myšlenka. S mým otcem jsme dávali dohromady koncept, kdy jsme chtěli využít staré vlečky ( která zatím stále není v majetku města) a sehnat investora na postavení garáží ve dvou patrech, kdy právě zpevněný povrch vlečky by umožnil do horní garáže najíždět ze strany od Rusavy. Garáže by byly na jednom pozemku dvě, vyšlo by to levněji a počítali jsme s nějakou zálohou pozdějším odkoupením od zájemců, popřípadě s pronájmem přímo od investora. Po prvních pár otázkách na lidi z Družby, co by na to řekli, jsme se dozvěděli, že jsme idioti, stavět na sídlišti garáže. Pokud najde tato myšlenka podporu, my jsme připraveni na ní začít znovu pracovat.
Radek Navrátil · 4. května 2012
Dobrý den pane Navrátile…
Mám práci…ale myslela jsem to všeobecně, že jsou rodiny, kdy jeden pracuje a druhý je bohužel doma a mají k tomu děti…hypotéku atd…ono se to někomu mluví, když třeba zdědil byt či dům pro prarodičích a nemá žádné půjčky či hypotéky, tak je to i s těmi garážemi…a že nezávidím lidem, kteří v téhle situaci jsou a mají prej šetřit, to mě spíše pobavilo…Jinak souhlasím s panem Tomášem, ten nápad se mi taky zamlouvá…No nevím koho jste se ptal, ale lidi co mají garáže Vám řeknou, že jste na hlavu a nebo závidí, že oni mají staré garáže a někdo by měl mít nové, klasika tomu bych se nedivila…A starší lidé či důchodci řeknou to samé, ale myslím si, že mladí lidé a lidé s rodinami by tohle uvítali :) Jinak Vám přeji hodně štěstí :) Pěkný den M
Monika · 4. května 2012
Je až smutné kolik lidí dnes zapomnělo chodit pěšky, nebo jezdit na kole. Opravdu je třeba tolik aut (a od toho související počet park. míst) v městě, které má dokonce i dobrou dopravní obslužnost do všech směrů. Neříkám, že nějaké místa navíc by uškodily, ale rozhodně by prospělo zamyslet se někdy nad tím jak je auto potřebné, když vidím obeskládané koupaliště auty ( a mnoho jich je jen z Hulína ), je mi hodně blivno. A rozhodně si nemyslím, že je třeba 2-3 auta do každé rodiny, ale to su hold mimo tuto dobu, kdy je to moderní, kdy je třeba stavět dálnice fšude možně, obchvaty, obchvaty obchvatů, park. domy, park.místa …
A jen dotaz mimo téma – je oficielně povoleno parkovat na trávě u minigolfu? Neodporuje to nějakým vyhláškám o ekologii – případný únik ropných produktů do země??
Aleš · 11. července 2012
Tak hlavně to odporuje dopravním předpisům a kdyby byla policie důsledná, všechny by mohla pokutovat. Už v autoškole mě učili, že stát na chodníku a na trávě je proti předpisům. Když na koupák autem, tak bych navrh stání u Spartaku na parkovišti, chůze 5 minut ještě nikomu nohy nezkrátila…
Libor Pecháček · 12. července 2012
ad Libor Pecháček: přesně tak. Dnešní doba mě utvrzuje v tom, že lenost lidí je neomezená. Policie by si za jeden den vydělala jistě slušně a ještě bych jim klidně jako dobrovolník pomohl.
Aleš · 12. července 2012
a my tady nějakou policii máme?
Bohouš · 14. července 2012
Český národ je plný hlupáků a omezenců. Každý umí jen kritizovat a pomlouvat, popisovat zde své řešení bez toho, aby si cokoliv zjistil. Travnatá plocha u koupaliště je myslím zvlášť určena pro parkování vozidel jeho návštěvníků. Nedovedu si představit tu katastrofu, že by se tam náhodou neparkovalo.To by se tady potom zas psalo některým občanům, že auta stojí až po kruhový objezd u mostu. Pro informaci některých přispěvovatelů zde na fóru, peníze z vybraných pokut Policií ČR, nejdou policii, ale státu. A ano, policii ve městě máme, jen bych řekl, že asi v nedostatečném počtu. Pokud sledujete úsporné návrhy pana ministra Kubiceho, tak zde bude asi ta chyba. Ono se všechno stíhat nedá, když nejsou peníze na mzdy lidí, auta, benzín …….
Bývalý občan · 23. července 2012
Pokutovat by měli i vtipálka Mikšaníka Družba 1188, který zatloukl železnou tyč se slovy “tady nikdo parkovat nebude” v místě, že se o ní může kdokoliv zmrzačit (na trávníku kde končí betonová plocha parkovacích míst u garáží- před policejní stanicí :-)
eon · 27. července 2012
Pokud si někdo myslí, že na Sadové je parkovacích míst nadbytek, tak sem asi nechodí. I tady parkují auta na trávníku a i na místech vyhražených invalidům pro konkrétní auto. Ale ještě se tu nestalo, že by to policii nějak vadilo. Například v Praze za parkování na místě vyhraženém pro invalidy dostal Jaromír Jágr pokutu 10 000,- Kč. Proč to v Praze jde a v Hulíně ne??
sadovák · 6. srpna 2012
No tady v Hulíně není ničeho dostatek,jen domů a bytů na prodej,které nikdo nechce,protože Hulín nikoho neláká.
Markéta · 11. srpna 2012
Kdyby zalezelo na me tak dych ty garaze postavila klidne pred barakem co je na tom spatneho vy jste asi nikdy nebyly v Kromerizi tam je skoro u baraku postaveny garaze na patro jak na zacharu tak na oskole.A maji tam taky hezky sidliste az na to bude tak na to bude co je na tom.Tady opravdu zije banda hlupaku kteri se umi jen pomlouvat a stezovat na druhy nic jineho.Kdyby tady mela stat rozhledna co je na tom.
Iveta · 20. října 2012
Bože kde parkovali lidi minulých dvě stě tisíc let? To je jako bych si koupil vrtulník a pak brečel,že ho nemám kde parkovat a že mi město nechce postavit heliport. Třeba vybetonováním parku. Nechápete jednu základní věc – když něco nemám kam dát,tak si to nepořizuju.
jelito · 5. listopadu 2012
A já si zrovna včera koupila jachtu. Nemohl by někdo zajistit postavení přístavu třeba na řece Rusavě??
Miriam · 5. listopadu 2012
není voda nejsou peníze vláda je na mizině nakonec nezbyde nic jiného než aby jsme si to všechno co tu píšete postavili sami a za svoje peníze
Iveta · 30. listopadu 2012
Parkovací místa jsou jedna věc,ta druhá která nejenom mě štve daleko víc je hromadné kácení topolů nad sídlištěm Družba.Co opravňuje lidi zodpovědné za městskou zeleň,aby káceli zdravé,krásné stromy,které za parných letních dní poskytují příjemný stín a v neposlední řadě fungují jako velmi dobrý větrolam.Taky to jsou živé organismy,o osudu kterých by neměly rozhodovat zájmy pár lidí.Je mi z toho velmi smutno,když vidím,jak padají k zemi tito obrové,kteří jsou starší,než já a během pár hodin po nich nezůstane skoro nic.Někteří lidé si to uvědomí asi až v té chvíli,kdy nám na zemi začne docházet vzduch k dýchání.
M.Složil · 4. března 2013
To mi taky vadí. Kácení celých stromořadí nebo alejí je zločin! A jsem zvědavej jak dopadnou stromy na násměstí,jestli se pokácí jenom ty nemocný, nebo se z náměstí udělá pustina a nazve se to obnovou zeleně.
Vlasta · 10. března 2013
No to máte pravdu a na další den při cestě do práce, jsme viděli, jak to leželo u baráků v Záhlinicách, Tlumačově a kdoví kde ještě…Nj, někdo potřeboval dřevo…je to humus co se to tady děje:(
A když už kácejí, ať už upraví aspoň to okolí kolem co tak zdevastovali, ale to nikoho už nenapadne, hlavně že mají dřevo…
Monika · 25. března 2013