Obsah
ÚTVAR TAJEMNÍKA
rychlý přístup: dokumenty, formuláře
Taťána Drcmánková
sekretářka
- administrativa pro starostu, místostarostu a tajemníka
- veškerá agenda spojená s Radou a Zastupitelstvem města
- Spisová služba a skartace v souladu s platným Spisovým a skartačním řádem
Tel: 573 502 739
E-mail: drcmankova@hulin.cz
Ing. Pavel Janečka
správce sítě
- správa webových stránek města
Tel: 573 502 729
Mob: 737 828 800
E-mail: janecka@hulin.cz
Mgr. Barbora tučková
- sociální pracovnice
- sociálně - právní ochrana dětí
- zajišťování informací zdravotně postiženým občanům
- opatrovnictví
- zvláštní příjemce důchodu
- žádosti a evidence do domů s pečovatelskou službou
- dotace pro poskytovatele sociálních služeb
- akademie třetího věku
- neziskové organizace
Tel: 573 502 717
Mob: 730 587 343
E-mail: tuckova@hulin.cz
Zdeněk JANŮ
technik
Tel: 573 502 719
Mob: 608 882 329
E-mail: janu@hulin.cz
Útvar tajemníka
- zabezpečuje přípravu jednání rady a zastupitelstva města
- pořizuje zápisy ze schůzí rady a zastupitelstva
- vede personální agendu úřadu i města (pracovníci na dohody nezařazení do úřadu)
- spolupracuje s řediteli příspěvkových organizací
- koordinuje, poskytuje a zprostředkovává pomoc za městský úřad příspěvkovým organizacím města
- řídí oblast kultury, osvěty a vzdělávání ve městě
- vykonává sociální práci pro občany města
- koordinuje a propojuje činnosti v oblasti toku informací pro občany – městský rozhlas, měsíčník Hulíňan, web města, facebook a další
Sekretariát
- zabezpečuje administrativu pro starostu, místostarostu a tajemníka
- pořizuje zápisy z jednání rady a schůzí zastupitelstva
- zakládá zápisy ze schůzí výborů zastupitelstva města a komisí rady města
- zajišťuje spisovou službu a skartaci v souladu s platným Spisovým a skartačním řádem
- zabezpečuje pořádek ve spisovně a technické místnosti s kopírkou
- vykonává administrativní práce pro potřeby rady a zastupitelstva
- koordinuje návštěvy v kanceláři starosty, místostarosty a tajemníka
- zabezpečuje informování občanů prostřednictvím městského rozhlasu a připravuje rozhlasové vysílání v souladu s platnou směrnicí o hlášení zpráv a informací prostřednictvím městského rozhlasu
- vede evidenci odborné literatury
- vede sklad a evidenci kancelářských potřeb a čistících prostředků
- zodpovídá za provoz a inventář Radničního sklípku
Správce počítačové sítě
- zabezpečuje provoz veškeré výpočetní a kopírovací techniky a zabezpečuje v této oblasti proškolení pracovníků městského úřadu
- zajišťuje funkčnost a bezpečnost provozování počítačového systému městského úřadu, přebírání, ověřování, uvádění do provozu, nastavování parametrů, monitorování a diagnostiku operačních systémů počítačů
- řeší a odstraňuje závady a chyby systému
- zabezpečuje archivaci dat na serverech
- zabezpečuje bezvadný chod počítačové sítě
- udržuje a zabezpečuje funkčnost připojení na internet
- zabezpečuje a zprostředkovává bezporuchové fungování telefonní sítě
- aktualizuje a instaluje používané užívaný software a data v rámci smluv o technické podpoře a řešitelském servisu
- sjednává a zabezpečuje opravy počítačů, kopírek a úpravy software a databází s uzavřenou smlouvou o technické podpoře
- aktualizuje webové stránky měst
- zodpovídá za užívání digitálního fotoaparátu zapůjčovaného jednotlivým
- odborům
- vede evidenci mobilních telefonů a agendu související s jejich užíváním
- je pověřen správou a aktualizací elektronických certifikátů (elektronických podpisů) jednotlivých uživatelů
- zabezpečuje chod a nastavení uživatelských přístupových práv pro:
- elektronickou spisovou službu
- systém evidence docházky
- informační systém VERA
- informační systém VITA
- ostatní lokální aplikace
Oblast sociální práce
na úseku péče o rodinu a děti
- zajišťuje preventivní a poradenskou činnost na úseku sociálně právní ochrany dětí,
- spolupracuje s Městským úřadem v Kroměříži při provádění výchovných opatření a na úseku pěstounské péče,
- poskytuje dětem v naléhavých případech okamžitou pomoc a sociálně právní ochranu a vyhledává děti, na které je nutno sociálně právní ochranu zaměřit,
- provádí kontrolní terénní činnost na tomto úseku.
na úseku péče o zdravotně postižené občany a seniory
- zprostředkovává poskytování pečovatelské služby,
- eviduje žádosti o umístění do domů s pečovatelskou službou (DPS) a vydává stanovisko OSMM k návrhům do RMH o přidělení jednotlivých bytů v DPS potřebných občanům,
- sepisuje a doporučuje k vyřízení žádosti o umístění do domovů pro seniory a organizuje předvánoční návštěvy domovů pro seniory a DPS včetně zajištění a rozvozu dárkových balíčků,
- zajišťuje informovanost zdravotně postižených občanů o možnosti přidělení příspěvku na péči a dalších sociálních dávek
- vykonává činnost opatrovníka obyvatelům, jejichž svéprávnost byla omezena a občanům, u kterých se ve správním řízení rozhoduje o zrušení údaje o místu trvalého pobytu,
- rozhoduje o zvláštním příjemci dávek důchodového pojištění,
- napomáhá zapojení seniorů a zdravotně postižených občanů do kulturního a společenského života,
- organizuje slavnostní předávání finančních darů bezpříspěvkovým dárcům krve vedením města za 50, 60, 70, 80 a více odběrů,
- provádí kontrolní terénní činnost na tomto úseku.
Dokumenty, FORMULÁŘE
- Pravidla pro poskytování dotací z Programového fondu města Hulína (včetně příloh)
- Podávání a vyřizování stížnosti (v oblasti sociálně právní ochraně dětí) (soubor PDF)
- Žádost o ustanovení zvláštního příjemce důchodu (105.19 kB) (soubor PDF)
- Žádost o ustanovení zvláštního příjemce důchodu (39.16 kB) (soubor DOCX, pro vyplnění např. v MS WORD)
- Zásady pro poskytování nájmů bytů v domovech s pečovatelskou službou v majetku města Hulína (soubor PDF)
- Žádost o přidělení městského bytu v DPS (116.03 kB) (soubor PDF)
- Žádost o přidělení městského bytu v DPS (222.9 kB) (soubor DOCX, pro vyplnění např. v MS Word)
- Informovaný souhlas pro dárce krve (soubor PDF)