Obsah

OMEZENÍ PROVOZU MĚSTSKÉHO ÚŘADU V HULÍNĚ

Typ: ostatní
OMEZENÍ PROVOZU MĚSTSKÉHO ÚŘADU V HULÍNĚ 1 vláda ČR usnesením č. 1080 ze dne 21. října 2020 rozhodla o prodloužení krizových opatření i ve vztahu k  orgánům veřejné moci a správním orgánům. Toto usnesení platí prozatím do 3. listopadu 2020. Jelikož je velká pravděpodobnost, že budou tato omezení prodloužena, budou úřední i pokladní hodiny omezeny až do odvolání.
V tomto usnesení jsou přísně stanoveny pravidla provozu, aby bylo maximálně ochráněno zdraví zaměstnanců úřadu i občanů.

Vážení občané,

vláda ČR usnesením č. 1080 ze dne 21. října 2020 rozhodla o prodloužení krizových opatření i ve vztahu k  orgánům veřejné moci a správním orgánům. Toto usnesení platí prozatím do 3. listopadu 2020. Jelikož je velká pravděpodobnost, že budou tato omezení prodloužena, budou úřední i pokladní hodiny omezeny až do odvolání.

V tomto usnesení jsou přísně stanoveny pravidla provozu, aby bylo maximálně ochráněno zdraví zaměstnanců úřadu i občanů

Proto Vás nadále žádáme, abyste minimalizovali osobní kontakt a nahradili ho jinými formami (využití datových schránek, e-mailů, telefonů, písemného kontaktu).

Veškeré dokumenty od občanů se mohou přijímat pouze na podatelně.

Úřední i pokladní hodiny jsou stanoveny takto:            

Pondělí: 8:00 – 10:00 14:00 – 17:00

Středa: 8.00 – 10:00 14:00 – 17:00

    V neúřední hodiny bude úřad uzavřen. V této době bude úřad přístupný pro občany jen na základě telefonické či emailové domluvy. Zaměstnanec je povinen si objednaného občana vyzvednou ve vestibulu (pokud nebude možnost s ním záležitost vyřídit přímo ve vestibulu), po projednání záležitosti ho odvede zpět k východu. Pro tato jednání v neúřední hodiny se přednostně budou využívat jednací místnosti, ne kanceláře.  

 

 

V Hulíně 23.10.2020


Vytvořeno: 23. 10. 2020
Poslední aktualizace: 23. 10. 2020 12:03
Autor: Ing. Pavel Janečka