Obsah
OMEZENÍ PROVOZU MĚSTSKÉHO ÚŘADU V HULÍNĚ
V tomto usnesení jsou přísně stanoveny pravidla provozu, aby bylo maximálně ochráněno zdraví zaměstnanců úřadu i občanů.
Vážení občané,
vláda ČR usnesením č. 1080 ze dne 21. října 2020 rozhodla o prodloužení krizových opatření i ve vztahu k orgánům veřejné moci a správním orgánům. Toto usnesení platí prozatím do 3. listopadu 2020. Jelikož je velká pravděpodobnost, že budou tato omezení prodloužena, budou úřední i pokladní hodiny omezeny až do odvolání.
V tomto usnesení jsou přísně stanoveny pravidla provozu, aby bylo maximálně ochráněno zdraví zaměstnanců úřadu i občanů.
Proto Vás nadále žádáme, abyste minimalizovali osobní kontakt a nahradili ho jinými formami (využití datových schránek, e-mailů, telefonů, písemného kontaktu).
Veškeré dokumenty od občanů se mohou přijímat pouze na podatelně.
Úřední i pokladní hodiny jsou stanoveny takto:
Pondělí: 8:00 – 10:00 14:00 – 17:00
Středa: 8.00 – 10:00 14:00 – 17:00
V neúřední hodiny bude úřad uzavřen. V této době bude úřad přístupný pro občany jen na základě telefonické či emailové domluvy. Zaměstnanec je povinen si objednaného občana vyzvednou ve vestibulu (pokud nebude možnost s ním záležitost vyřídit přímo ve vestibulu), po projednání záležitosti ho odvede zpět k východu. Pro tato jednání v neúřední hodiny se přednostně budou využívat jednací místnosti, ne kanceláře.
V Hulíně 23.10.2020
Poslední aktualizace: 23. 10. 2020 12:03