Obsah
ODBOR ROZVOJE MĚSTA A ŽIVOTNÍHO PROSTŘEDÍ
rychlý přístup:
Ing. Roman Dutkevič
vedoucí odboru
- vydává rozhodnutí dle zákona č. 13/1997 Sb., o pozemních komunikacích, v platném znění
- vykonává dozor státní dozor nad místními komunikacemi a veřejně přístupnými účelovými komunikacemi v územním obvodu města Hulína
- koordinuje přípravu a realizaci investic
Mob: 602 572 331
E-mail: dutkevic@hulin.cz
Ing. Šárka Dostálová
referentka
- ochrana přírody a krajiny
- odpadové hospodářství
- strategické plánování
- městská zeleň
- zatoulaní psi
- rybářské lístky
Mob: 728 821 550
E-mail: dostalova@hulin.cz
Jana Kouřilová
referentka
- příprava a realizace investic města
- deratizace veřejných prostranství
Mob: 605 226 262
E-mail: kourilova@hulin.cz
MARCELA BRÁZDILOVÁ
referentka
- příprava a realizace investic města
Tel.: 573 502 728
E-mail: brazdilova@hulin.cz
Formuláře:
- Žádost o povolení kácení dřevin rostoucích mimo les
- Žádost o vydání rybářského lístku
- Žádost o vyjádření k projektové dokumentaci (33.5 kB) (*.docx)
- Žádost o překop místní komunikace (36.18 kB) (*.pdf)
- Žádost o povolení/úpravu sjezdu (20.69 kB) (*.docx)
Odkaz na OBECNÝ STAVEBNÍ ÚŘAD
Výdej sáčků na psí exkrementy
Od 1.1.2016 vydává město Hulín chovatelům psů, poplatníkům s trvalým pobytem v Hulíně, Záhlinicích a Chrášťanech úklidové sáčky pro sběr psích exkrementů. Úklid exkrementů je dle zákona povinný.
Po úhradě ročního poplatku na rok 2016 v souladu s obecně závaznou vyhláškou č. 4/2012 o místním poplatku ze psů obdrží majitel psa na pokladně Městského úřadu v Hulíně od nového roku 350 ks mikrotenových sáčků. Chovatelé, kteří platí poplatek převodem z účtu, prokáží svůj nárok dokladem o finančním převodu.
Nárok na vydání úklidových pomůcek má pouze ten poplatník, který zaplatí poplatek včas, tzn. do 31. března příslušného kalendářního roku.
Město Hulín vyhlašuje pro rok 2014 akci "Z" - zapoj se
Město Hulín jako vlastník všech místních komunikací vyhlašuje pro rok 2013 akci „Z“ – zapoj se jako pilotní projekt k zlepšování kvality infrastruktury ve městě s aktivním zapojením občanů. Hlavním cílem je:
- zapojení vlastníků přilehlých nemovitostí ke zlepšení stavu stávajících chodníků
- snížení ceny za opravy chodníků
Prioritně budou podpořeny opravy ve starší zástavbě města Hulína a v místních částech Záhlinice, Chrášťany. Z projektu jsou vyloučeny chodníky na sídlištích a kolem hlavních komunikací (silnice I/55 a II/432).
Odkazy:
Územní plán města
Povodňový plán města
I. Ve věcech samostatné působnosti:
V oblasti investic
- organizuje výběrová řízení v oblasti své působnosti
- doporučuje výběr projektantů, dodavatelů
- uzavírá smlouvy na investiční akce města po projednání v radě
- provádí kontrolu prováděných stavebních prací pro město ve smyslu technického dozoru investora, pokud tento není stanoven zvláštní smlouvou
- vede agendu jednotlivých investičních akcí
- zodpovídá za dokonalé administrování všech investičních akcí,
- navrhuje a předkládá radě plán investic, zabezpečuje jeho aktualizaci minimálně 1 x ročně
V oblasti rozvoje města
- zpracovává podklady pro jednání rady a zastupitelstva ve svěřené oblasti
- aktivně vyhledává dotační zdroje a připravuje koncepční návrhy pro využití dotačních titulů
- navrhuje využití zdrojů a rezerv území pro jeho nejvhodnější urbanistický rozvoj v souladu s ekologicky rovnovážným rozvojem území
- vykonává státní dozor nad místními komunikacemi a veřejně přístupnými účelovými komunikacemi v územním obvodu města
- zabezpečuje činnost Komise pro oblast výstavby a rozvoje města
- zabezpečuje činnost Komise pro oblast životního prostředí, cestovního ruchu a propagace a vzhledu města,
- vyřizuje petice a stížnosti, oznámení a podněty týkající se zásadního stavu místních pozemních komunikací
- vede agendu související s členstvím města ve svazku obcí RESO – Regionální sdružení obcí se sídlem v Hulíně
- provádí pasportizaci majetku
- řeší oblast cestovního ruchu
- zodpovídá za agendu vztahující se k členství města ve svazku obcí „ RESO“, v Mikroregionu Jižní Haná a ve všech dalších sdruženích (eviduje smlouvy, sleduje příspěvky, zabezpečuje účast na jednáních, přenáší informace atd.
- zodpovídá za agendu v oblasti památkové péče
- řeší problematiku dopravní obslužnostispolupracuje s Odborem správy majetku města a Útvarem tajemníka na správě, údržbě a opravách sbírkových předmětů v Muzeu Františka Skopalíka v Záhlinicích
- spolupracuje s Muzeem Františka Skopalíka v Záhlinicích při organizaci společenských a vzdělávacích akcích
V oblasti životního prostředí
- připravuje podklady pro jednání rady a zastupitelstva ve svěřené oblasti
- připravuje obecně závazné vyhlášky města ve svěřené oblasti
- zajišťuje a koordinuje zasedání povodňové komise v případě potřeby
- aktualizuje Povodňový plán
- spolupracuje se společností Kombyt servis, s. r. o. – vybírá vhodná místa pro náhradní výsadbu, vybírá sadbový materiál, dohlíží na provádění náhradní výsadby, dohlíží a koordinuje údržbu městské zeleně
- usiluje o koncepci v ozelenění města, zabývá se vývojem městského parku a ostatních enkláv zeleně ve městě
- vyřizuje petice a stížnosti, oznámení a podněty na úseku ŽP
- spolupracuje s AOPK Brno, nechává vypracovávat odborné posudky na jednotlivé úseky městské zeleně
- spolupracuje s psím útulkem Čápka v Kroměříži
- vede evidenci včelstev
- zabezpečuje deratizaci na veřejných prostranstvích
- dohlíží na udržování městského mobiliáře dětských hřišť
- dohlíží, aby byla plněna legislativa ohledně požadavků na kvalitu pitné vody v částech obce, kde není veřejný vodovod – specificky v Záhlinicích
- koordinuje s oprávněnou osobou odběry vzorků pitných vod z městských studní Záhlinice Chrášťany
- provádí odběry vzorků odpadních vod z recipientů Kurovický potok a Mojena – povinné plnění legislativních podmínek obce (spolupráce s VAK, smlouvy aj)
- koordinuje odběry a monitoring vzorků z rekultivované skládky Padělky
- provádí kontrolu a zajišťuje likvidaci černých skládek
- jedná s firmami, které pro město zajišťují likvidaci odpadů
- jedná s Povodím Moravy a. s. a Lesy ČR, s. p. v záležitostech týkajících se toku řeky Rusavy, jejích břehových porostů, průtočného profilu, údržby jezů a, povodňových plánů aj.
- spolupracuje s Pozemkovým úřadem ohledně využití polních cest, dále ohledně komplexních pozemkových úprav v souvislostech se stavbou dálniční sítě
- realizuje opatření Plánu odpadového hospodářství
- koordinuje Systém zpětného odběru a elektrozařízení
- spolupracuje se Státní rostlinolékařskou správou /podává informace o výskytu chorob a škůdců na rostlinách
- spolupracuje s orgány veterinární správy při ochraně zvířat proti týrání – společné výjezdy s pracovníky KVS v případě stížností na týrání zvířat
- zajišťuje odstraňování těl uhynulých zvířat ze zastavěných částí obce
II. Ve věcech přenesené působnosti:
Na úseku pozemních komunikací
- vydává rozhodnutí dle zákona č. 13/1997 Sb., o pozemních komunikacích, v platném znění
Na úseku vodního hospodářství
- vykonává státní správu dle zákona o vodách
- zabezpečuje opatření k ochraně před povodněmi
- pokyny pro občany "Jak se chovat během samotné povodně" ke stažení zde
Na úseku odpadového hospodářství
- vykonává státní správu dle zákona o odpadech
- vede evidenci odpadů města
- připravuje a kontroluje dodržování Vyhlášky o nakládání s komunálním odpadem
- provádí kontrolní řízení a metodickou pomoc u podnikatelských subjektů
- prošetřuje došlé stížnosti na úseku odpadového hospodářství
- podílí se na přípravě Plánu odpadového hospodářství a realizaci záměr
Na úseku ochrany ovzduší
- vykonává státní správu dle zákona o ovzduší
Na úseku ochrany přírody a krajiny
- vykonává státní správu dle zákona o ochraně přírody a krajiny
- povoluje kácení dřevin, ukládá náhradní výsadbu a vede přehled pozemků vhodných k náhradní výsadbě
Na úseku rybářství
- vydává rybářské lístky
- Žádost o vydání rybářského lístku