Obsah

ODBOR SPRÁVY MAJETKU MĚSTA


 

Ing. richard novák

vedoucí odboru

  • kontrola prováděních stavebních prací -  technický dozor investora
  • vedení pracovníků zaměstnaných v rámci veřejně prospěšných prací
  • správa a údržba městského majetku
  • opravy a údržba místních komunikací, chodníků a kanalizace
  • uzavírání dohod o výstavbě mezi městem a stavebníkem
  • činnost související s krizovým řízením
  • jedná jménem města v pověřených záležitostech správy majetku města
  • pronájem tělocvičny v budově staré školy  

 

Tel: 573 502 721
Mob: 731 465 713
E-mail: novak@hulin.cz

 

Zdeňka Kalinová

referentka

  • zábory veřejného prostranství - poplatky
  • oznámení konání akce - poplatky ze vstupného
  • příprava smluv na nájem bytů
  • organizace městských trhů
  • správa tržnice - poplatky
  • škodné události
  • pronájem tělocvičny v budově staré školy

 

Tel: 573 502 726
E-mail: kalinova@hulin.cz

 

Bc. Jana Franeková

referentka

  • kulturní památky
  • městský mobiliář
  • dětská hřiště
  • pasportizace majetku
  • propagace cestovního ruchu
  • užívání porostů mezi zem. půdními bloky

 

Tel: 573 502 727
E-mail: franekova@hulin.cz

 

Dana Pechalová

referentka

  • pozemky a nebytové prostory v majetku města Hulína
  • příprava smluv na nájem a pacht pozemků 
  • prodej, směna, koupě a darování městských pozemků 
  • nájem a prodej nebytových prostor 
  • věcná břemena, zástavy nemovitého majetku a pod.
 
Tel: 573 502 703
E-mail: pechalova@hulin.cz

Zdeněk váňa 

  • technik

 

Tel: 573 502 719
E-mail: vana@hulin.cz

 


 

 Formuláře

     Poznámka:     Nemovitosti (pozemky a stavby) v majetku města Hulína jsou v katastru nemovitostí zapsány na listu    vlastnictví č. 10001 pro katastrální území Hulín, Záhlinice, nebo Chrášťany u Hulína. 

 

Ve věcech samostatné působnosti 

na úseku správy majetku města 

  • připravuje podklady pro jednání rady a zastupitelstva ve svěřené oblasti
  • vypracovává komplexní metodiku nakládání s majetkem města včetně jeho správy
  • zodpovídá za řádné hospodaření a správu majetku města a majetku, který má město ve správě
  • vede systematickou evidenci nemovitého majetku města a majetku svěřeného městu, provádí inventarizace
  • provádí systematickou hodnotovou a funkční analýzu vlastnosti majetku, správy majetku a hospodaření s majetkem
  • navrhuje hospodářské a obchodní akce s majetkem města a majetkem 
  • svěřeným městu
  • ve spolupráci se sociálním pracovníkem zařazeným v Útvaru tajemníka zpracovává návrhy na přidělení bytů z městského bytového fondu
  • připravuje podmínky pro řízení týkající se prodeje, výpůjček, nákupu a výměny veškerého majetku města
  • uzavírá smlouvy o nájmu hrobového místa
  • zajišťuje podklady pro převody majetku města (např. výpisy z listu vlastnického, znalecké posudky, návrhy na vklad do KN atd.)
  • vede evidenci a vydává rozhodnutí o užívání veřejného prostranství a poplatků ze vstupného
  • připravuje vyhlášky obce týkající se podnikatelské činnosti
  • zajišťuje pojištění veškerého nemovitého a movitého majetku města včetně likvidace pojistných událostí v dohodnutém rozsahu
  • připravuje smlouvy na převod movitého i nemovitého majetku
  • připravuje nájemní smlouvy na byty, nebytové prostory a pozemky
  • zastupuje město ve správních řízeních ve věcech ochrany životního prostředí
  • připravuje podklady pro vyúčtování služeb v nebytových prostorech
  • organizačně zajišťuje konání městských trhů
  • komplexní zajišťuje plnění usnesení zastupitelstva a rady týkající se odboru včetně kontroly
  • aktivně vyhledává dotační zdroje a připravuje koncepční návrhy pro využití dotačních titulů
  • navrhuje radě opatření prevence kriminality
  • zabezpečuje spolupráci mezi městem Hulín a KOMBYT SERVISEM Hulín, s. r. o. v záležitostech správy a provozování objektů města a dalších zařízení, které jsou svěřeny této společnosti do správy se zvláštním zřetelem na vlastnictví k bytovému fondu
  • organizuje výběrová řízení v oblasti své působnosti
  • provádí kontrolu prováděných stavebních prací pro město ve smyslu technického dozoru investora, pokud tento není stanoven zvláštní smlouvou,vede pracovníky zaměstnané na základě dohody s Úřadem práce o vytvoření pracovních příležitostí v rámci veřejně prospěšných prací
  • zabezpečuje opravy a čištění místních komunikací, chodníků a kanalizace
  • zabezpečuje správu, údržbu a opravy budovy muzea
  • spolupracuje s Odborem rozvoje města a životního prostředí a Útvarem tajemníka na správě, údržbě a opravách sbírkových předmětů v Muzeu Františka Skopalíka v Záhlinicích
  • je správcem tržnice 
  • eviduje a vyřizuje podněty směřující k majetku města
  • spolupracuje s odborem právních a vnitřních věcí při vymáhání pohledávek vzniklých městu v souvislosti s pronájmem bytů
  • uzavírá smlouvy o výstavbě mezi městem a stavebníkem
  • uzavírá smlouvy o krátkodobých výpůjčkách movitého majetku
  • v souvislosti s projednáváním záměrů podle zákona č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu, ve znění později vydaných předpisů, na území města Hulína a jeho místních částí
  1. jedná jménem města Hulína jako účastníka územního řízení v souladu se stavebním zákonem
  2. jedná ve věcech nakládání s nemovitým majetkem patřícím městu v plném rozsahu práv a povinností vlastníka
  3. vyjadřuje se jménem města jako vlastníka nemovitostí (staveb, budov, pozemků) k nemovitostem sousedícím s jeho majetkem
  4. vydává stanoviska k záměrům jednotlivých stavebníků, nevyhradí-li si v příslušné věci stanovisko rada či zastupitelstvo

 

Na úseku autodopravy, PO a krizového řízení 

  • zabezpečuje autodopravu pro Městský úřad 
  • zpracovává měsíční vyhodnocení spotřeby PHM u služebních a požárních vozidel a zodpovídá za platnost jejich STK
  • zodpovídá za vedení komplexní dokumentace města týkající se požární ochrany
  • spolupracuje se SDH Hulín a Záhlinice, zvláště se zřetelem na zásahovou jednotku
  • zodpovídá za kontrolu a včasnou opravu ručních hasících přístrojů umístěných v objektech patřících městu
  • zodpovídá za kontrolu sirén
  • vykonává činnosti související s krizovým řízením
  • zabezpečuje činnosti v oblasti BOZP
  • vedoucí odboru je osobou odpovědnou za předběžné odhady nákladů na obnovu majetku sloužícího k zabezpečení základních funkcí v území dle zákona č. 12/2002 Sb

 

V oblasti koordinační a metodické činnosti ve vztahu k příspěvkovým 
organizacím 

  • zabezpečuje a eviduje dokumentaci související s povinnostmi města jako zřizovatele právnických osob jím řízených a vystupuje jako zprostředkovatel informací mezi městem a těmito organizacemi
  • koordinuje činnost příspěvkových organizací zřízených městem Hulínem ve vztahu ke zřizovateli
  • vyjadřuje se k vyřazení DHIM a HIM příspěvkových organizací

 

 

Obsazení tělocvičny na staré škole

V případě zájmu o rezervaci tělocvičny se dostavte na Odbor správy majetku města nebo volejte tel.573 502 726.