Obsah

ÚTVAR TAJEMNÍKA

rychlý přístup: dokumenty, formuláře


 

Taťána Drcmánková

sekretářka

  • administrativa pro starostu, místostarostu a tajemníka
  • veškerá agenda spojená s Radou a Zastupitelstvem města
  • Spisová služba a skartace v souladu s platným Spisovým a skartačním řádem

 

Tel: 573 502 739
E-mail: drcmankova@hulin.cz

 

Ing. Pavel Janečka

správce sítě

  • správa webových stránek města

 

Tel: 573 502 729
Mob: 737 828 800
E-mail: janecka@hulin.cz

 

 

Mgr. Barbora tučková

  • sociální pracovnice
  • sociálně - právní ochrana dětí
  • zajišťování informací zdravotně postiženým občanům
  • opatrovnictví
  • zvláštní příjemce důchodu
  • žádosti a evidence do domů s pečovatelskou službou
  • dotace pro poskytovatele sociálních služeb
  • akademie třetího věku
  • neziskové organizace

 

Tel: 573 502 717
Mob: 730 587 343
E-mail: tuckova@hulin.cz

 

Zdeněk JANŮ

technik

Tel: 573 502 719
Mob: 608 882 329
E-mail: janu@hulin.cz

 

Útvar tajemníka

  • zabezpečuje přípravu jednání rady a zastupitelstva města
  • pořizuje zápisy ze schůzí rady a zastupitelstva
  • vede personální agendu úřadu i města (pracovníci na dohody nezařazení do úřadu)
  • spolupracuje s řediteli příspěvkových organizací
  • koordinuje, poskytuje a zprostředkovává pomoc za městský úřad příspěvkovým organizacím města
  • řídí oblast kultury, osvěty a vzdělávání ve městě
  • vykonává sociální práci pro občany města
  • koordinuje a propojuje činnosti v oblasti toku informací pro občany – městský rozhlas, měsíčník Hulíňan, web města, facebook a další

 

Sekretariát 

  •  zabezpečuje administrativu pro starostu, místostarostu a tajemníka
  • pořizuje zápisy z jednání rady a schůzí zastupitelstva
  • zakládá zápisy ze schůzí výborů zastupitelstva města a komisí rady města 
  • zajišťuje spisovou službu a skartaci v souladu s platným Spisovým a skartačním řádem
  • zabezpečuje pořádek ve spisovně a technické místnosti s kopírkou
  • vykonává administrativní práce pro potřeby rady a zastupitelstva
  • koordinuje návštěvy v kanceláři starosty, místostarosty a tajemníka
  • zabezpečuje informování občanů prostřednictvím městského rozhlasu a připravuje rozhlasové vysílání v souladu s platnou směrnicí o hlášení zpráv a informací prostřednictvím městského rozhlasu
  • vede evidenci odborné literatury
  • vede sklad a evidenci kancelářských potřeb a čistících prostředků
  • zodpovídá za provoz a inventář Radničního sklípku

 
Správce počítačové sítě 

  •  zabezpečuje provoz veškeré výpočetní a kopírovací techniky a zabezpečuje v této oblasti proškolení pracovníků městského úřadu
  • zajišťuje funkčnost a bezpečnost provozování počítačového systému městského úřadu, přebírání, ověřování, uvádění do provozu, nastavování parametrů, monitorování a diagnostiku operačních systémů počítačů
  • řeší a odstraňuje závady a chyby systému
  • zabezpečuje archivaci dat na serverech
  • zabezpečuje bezvadný chod počítačové sítě
  • udržuje a zabezpečuje funkčnost připojení na internet
  • zabezpečuje a zprostředkovává bezporuchové fungování telefonní sítě
  • aktualizuje a instaluje používané užívaný software a data v rámci smluv o technické podpoře a řešitelském servisu
  • sjednává a zabezpečuje opravy počítačů, kopírek a úpravy software a databází s uzavřenou smlouvou o technické podpoře
  • aktualizuje webové stránky měst 
  • zodpovídá za užívání digitálního fotoaparátu zapůjčovaného jednotlivým 
  • odborům
  • vede evidenci mobilních telefonů a agendu související s jejich užíváním
  • je pověřen správou a aktualizací elektronických certifikátů (elektronických podpisů) jednotlivých uživatelů 
  • zabezpečuje chod a nastavení uživatelských přístupových práv pro: 
  •        elektronickou spisovou službu
  •        systém evidence docházky
  •        informační systém VERA
  •        informační systém VITA
  •        ostatní lokální aplikace


 
Oblast sociální práce

na úseku péče o rodinu a děti 

  • zajišťuje preventivní a poradenskou činnost na úseku sociálně právní ochrany dětí,
  • spolupracuje s Městským úřadem v Kroměříži při provádění výchovných opatření a na úseku pěstounské péče,
  • poskytuje dětem v naléhavých případech okamžitou pomoc a sociálně právní ochranu a vyhledává děti, na které je nutno sociálně právní ochranu zaměřit,
  • provádí kontrolní terénní činnost na tomto úseku.

na úseku péče o zdravotně postižené občany a seniory 

  • zprostředkovává poskytování pečovatelské služby,
  • eviduje žádosti o umístění do domů s pečovatelskou službou (DPS) a vydává stanovisko OSMM k návrhům do RMH o přidělení jednotlivých bytů v DPS potřebných občanům,
  • sepisuje a doporučuje k vyřízení žádosti o umístění do domovů pro seniory a organizuje předvánoční návštěvy domovů pro seniory a DPS včetně zajištění a rozvozu dárkových balíčků,
  • zajišťuje informovanost zdravotně postižených občanů o možnosti přidělení příspěvku na péči a dalších sociálních dávek
  • vykonává činnost opatrovníka obyvatelům, jejichž svéprávnost byla omezena a občanům, u kterých se ve správním řízení rozhoduje o zrušení údaje o místu trvalého pobytu,
  • rozhoduje o zvláštním příjemci dávek důchodového pojištění,
  • napomáhá zapojení seniorů a zdravotně postižených občanů do kulturního a společenského života,
  • organizuje slavnostní předávání finančních darů bezpříspěvkovým dárcům krve vedením města za 50, 60, 70, 80 a více odběrů,
  • provádí kontrolní terénní činnost na tomto úseku.

Dokumenty, FORMULÁŘE